Digital4Shumen с 1000 лв. в подкрепа на образованието

Digital4Shumen с 1000 лв. в подкрепа на образованието
Снимка: организаторите

Близо 1000 лева са събрани от продажбата на билети за второто издание на Digital4Shumen, което се проведе през почивните дни. Организаторите решиха да дарят приходите на Професионалната гимназия по механотехника, електроника, телекомуникации и транспорт „Христо Ботев“ в Шумен, за да се осигурят модерни AI инструменти за обучение. „Искаме Digital4Shumen да бъде пример за това как бизнесът може реално да подкрепя образованието. Радостно е, че и много от нашите партньори се присъединиха и заедно събрахме близо 1000 лева, които ще помогнат на учениците да се подготвят за професиите на бъдещето“, каза управляващият партньор на IMG Connect и член на борда на директорите на RED Group Capital Преслав Бобев.

В централния офис на ТЕЛЕПОЛ се събраха предприемачи, експерти по дигитален маркетинг, представители на местната власт и образованието, които обмениха опит и очертаха новите посоки на дигиталната трансформация.

В дискусията „Дигитален Шумен“ представители на Общината, на образователни институции и на предприемаческия сектор говориха за връзката между учебните програми и нуждите на пазара на труда, за начините младите хора да развиват дигитални и предприемачески умения и за значението на партньорството между институции и бизнес за развитието на града.

След това експерти представиха как се изгражда ефективен дигитален маркетинг микс, как инфлуенсър и UGC съдържанието могат да се превърнат в стратегически инструмент за растеж, защо киберсигурността е основа на устойчивия бизнес и как изкуственият интелект променя не само пазарите, но и професиите на бъдещето. Голям интерес предизвика лекцията на шуменката Изабел Овчарова, която разкри новите възможности на инфлуенсър маркетинга и подчерта, че най-важни в тази професия остават силната връзка с аудиторията и автентичното съдържание.

lazartodorov.bg banner image